Our Mobile Site                                                                                            JM Suria-KLCC

Mobile Fast Browse Click Here!!                                                         Sekarang di tgkt 4 Suria KLCC Foodcourt On The 4th Floor Suria KLCC Foodcourt

[ MAP JM Puchong ]                   [ Delicious Food ]                      [ Delivery ]                             
Thesis hardcover, Book Binding, Document printing. Get it done fast at Mutiara Digital.. http://www.mdprima.com.my 0355233326 0122005681

Wednesday

Restoran Melayu - Juadah Tapai Sejuk & Manis Lepas Makan Beriani

Restoran Melayu moden dengan menu Tapai Pulut, Tapai Ubi, Kuih Lapis, Agar agar yang dihidang dalam mangkok sejuk untuk melengkapi juadah beriani, nasi beriani Johor.



Nasi Beriani Ayam bersama Dalca & Acar


Nasi beriani Johor (biryani Muar) resepi istimewa yang amat digemari oleh peminat2 nasi beriani. Ini lah satu2nya resepi Melayu yang paling banyak dihidang di Lembah Kelang/ Selangor, dari 20 buah cawangan franchise nya.



Jeli-O Bersama Buahan & Sos Puding


Sebagai Pencuci mulut, Jeli-O bersama buah dan sos puding ini ringan dan menyejukkan. Dihidang dalam mangkuk kaca sejuk supaya rasa nya tetap kekal segar dan menyelerakan.



Chocolate Moist, Kuih Lapis & Creme Caramel


Chocolate moist cupcakes di makan sejuk atau dipanaskan untuk menyerlahkan rasa chocolate nya.Cupcake ini diliputi lapisan tebal chocolate.

Kuih Lapis menyerlahkan rasa pandan dan lemak santan. Lapisan berwarna yang boleh dikopel menjadikan kuih ini disukai oleh kanak2.

Creme caramel rasa nya lemak vanilla, sejuk dan berjeli. Memang sesuai sebagai hidangan diakhir juadah Nasi beriani JM.


Tapai Ubi dan Tapai Pulut



Juadah tradisi Melayu, Tapai Ubi dan Tapai Pulut Manis juga terdapat di JM Bariani House Puchong ini. Kedua jenis tapai ini memang susah didapati di restoran Melayu biasa. Rasa tapai ubi sedikit masam manakala tapai pulut rasanya manis nira. Tapai sedap di makan begitu saja. Ramai yang suka memakan tapai bersama aiskrim vanilla.



JM Bariani House Puchong terletak di G25 IOI Boulevard (seberang LDP dari IOI Jusco). Tel: 0380767269 0122005681

Tempat letak kereta banyak di bawah Boulevard ini. Sila datang bersama keluarga untuk menikmati hidangan istimewa ini.

Malaysia Caterers

1 comment:

  1. The Jelly pudding comes with diced fruits and creamer.. just cooling delicious..

    ReplyDelete